lørdag 28. november 2009

Godt sovehjerte sa du?

Jeg er en av de som rydder på den måten at jeg først lager mer kaos. Did that make sense? Greia er at jeg gjerne drar ut rot fra skap, skuffer og seng, og så begynner å rydde alt på plass.
Jeg har som sagt 5 samboere, 1 tobeint og 4 firbeinte. Den ene katten er helt vill etter samboeren min, det er rett og slett den lille babyen hans. Det fører til at de henger sammen som erteris, og jeg sverger på at de blir mer og mer lik hverandre for hver dag som går. De har også det til felles at ingen av de setter videre pris på på ryddingen min, spesielt ikke om det innbærer å flytte på seg. Begge må praktisk talt løftes bort om man skal få ryddet. Det går heller ikke alltid, så jeg ender like ofte med å rydde rundt de.

Uansett, jeg tenkte jeg skulle legge frem det endelige beviset på at kjæledyr og eier gjerne ligner på hverandre:





Rot er ingen hindring, om livets glade gutter er trøtte!
Er de ikke litt søte?;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar